میز آلومینیومی و صندلی آلومینیومی

میز آلومینیومی و صندلی آلومینیومی یکی از انواع مبلمان باغی می باشد، که همچنان که از اسمش پیداست فلز به کار رفته در ساخت آن آلومینیوم است. به همین جهت در در فضای باز زنگ نمی زند و خراب نمی شود. مبلمان آلومینیومی وزن کمی دارد و البته استقامت بسیار خوبی دارد.

تولید کننده صندلی آلومینیومی

میز آلومینیومی و صندلی آلومینیومی از روش مذاب کردن آلومینیوم و قالب گیری قطعات و سپس سرهم نمودن (اسمبل) قطعات تولید می گردد.انتخاب نوع آلومینیوم و از لحاظ آلیاژ بسیار مهم است، چون با انتخاب اشتباه شکنندگی قطعه بسیار بالا میرود و محصول بی کیفیت تولید می شود.

گروه تولیدی راه سبز کلبه ها با تکیه بر دانش و تجربه چندین ساله توانسته محصولاتی با کیفیت و با بهترین مواد اولیه تولید نماید.

از این دسته تولیدات مبلمان آلومینیومی یا میز و صندلی های آلومینیومی یکی از شاخص ترین تولیدات راه سبز کلبه ها می باشد.

به صورتی که ما محصولات خود را گارانتی نموده و اگر در شرایط گارانتی مشکلی برای محصولات پیش بیاید، بخش پشتیبانی ملزم به تعویض محصول می گردد.

صندلی آلومینیوم گل کاغذی

میز آلومینیومی

میز آلومینیومی در قطر های ۶۰-۷۰-۹۰-۱۱۰-مستطیل-بیضی قابل ارائه می باشد. که شما با مراجعه به راهنمای خرید میز و صندلی آلومینیومی با کاربردهای آن آشنا می شوید.

صندلی آلومینیومی

صندلی آلومینیومی به صورت دسته دار و بدون دسته به بازار عرضه می گردد. قیمت صندلی های بی دسته پایین تر از انواع دسته دار می باشد.

یک نوع صندلی_آلومینیومی و جود دارد، که ارتفاع کوتاه و اندازه کفی آن بزرگ است.، که به آن مبل آلومینیومی کاج می گوییم، یکی از انواع راحت .و بسیار با کیفیت میز و صندلی های آلومینیومی می باشد.

قیمت میز و صندلی آلومینیومی

قیمت میز و صندلی آلومینیومی با توجه به نوع جنس ، کیفیت ساخت و وزن آن محاسبه میشود . مثلا صندلی دسته دار که وزن بیشتری دارد از صندلی بدون دسته قیمت بیشتری دارد. البته ما تمام سعی خود را بکار میبریم تا با بهترین قیمت محصولات را به شما تحویل بدهیم بطوری که همچین جنسی با این کیفیت را با قیمت کمتر جای دیگری نمتوانید ببینید!

این اطمینان را به شما میدهیم که وقتی شما از راه سبز کلبه ها محصولی تهیه می کنید  محصولی با کیفیت که هم در مرحله ساخت و ریخته گیری با کیفیت خوبی تولید شده است و هم پس از ساخت و در مرجله پرداخت کار بسیاز تمیز کار شده است تا عاری از هر گونه پلیسه و زوائد باشد.

در کنار شما، برای شما تولید می نماییم.

همکاران عزیز و فروشندگان محترم برای تهیه مبلمان ویلایی ، مبلمان باغی ، مبلمان فضای باز به صورت. عمده، چه به صورت خام و یا رنگ شده، میتوانند با مدیر فروش در تماس باشند.

افتخار داریم که میتوانیم کالای ایرانی با کیفیت بالا، به هموطنان گرامی خود تحویل دهیم.

تهیه شده توسط گروه تولیدی راه سبز کلبه ها، استفاده با یادآوری منبع و برقراری لینک صفحه بی مانع است.

سوالات متداول

آیا طرح میز و صندلی ها ست هست ؟

بله طرح گل روی میز و صندلی ها ست می باشد

آیا میتوانم تعداد صندلی بیشتر یا کمتر سفارش بدهم؟

حتما! به هر تعدا که بخواهید میتوانید صندلی و میز سفارش بدهید و محدودیتی از این نظر وجود ندارد.

امکان سفارش رنگی هم داریم؟

بله شما میتوانید ست یا میز و صندلی آلومینیومی خود را با رنگ دلخواه سفارش بدهید.

آیا مبلمان آلومینیومی با چتر هست ؟

اجباری برای خرید چتر نیست اما چنانچه تمایل داشته باشید میتوانید چتر یا سایبان هم سفارش بدهید دو مدل چتر پایه وسط و پایه کنار را متوانید استفاده کنید.

کجا میتوانم عکس محصولات شما را ببینم؟

در پایین همین نوشته تصاویر میز و صندلی و ست های آلومینیومی را قرار داده ایم میتوانید مشاهده بفرمایید.

فهرست