راهنمای خرید باربیکیو ، کباب پز ، منقل ، کبابپز

منقل ، کباب پز ، کبابپز یا باربیکیو که کلمه باربیکیو به نوعی طبخ هم گفته می شود، نام دستگاهی است که برای کباب کردن انواع گوشت ( گاو، گوسفند، مرغ، ماهی) و فرآورده های گوشتی مانند سوسیس به کار میرود.

باربیکیو ها از مواد اولیه مختلفی ساخته می شود، فلز آهن، استیل، سنگ، آجر نسوز و غیره که هر کدام خوبی و بدی هایی دارند، در مورد آجر نسوز که یکی از معمول ترین باربیکیوهای مورد استفاده در ایران است. که برای آفرینش این نوع منقل یا کباب پز از آجر نسوز و سیمان مخصوص استفاده می گردد. از مزیت این باربیکیوها ماندگاری آن است اما از معایب آن میتوان گفت بعد از مدتی استفاده دوده رنگ آجرها را تغییر داده و به دلیل اینکه همیشه در معرض آب و گرد و غبار است، این نوع کباب پز ها معمولاً تمیز نیست. این مطلب در مورد کباب پز، منقل و یا باربیکیو هایی که باسنگ هم ساخته می شود صادق است. کبابپز های فلزی اگر به درستی ساخته نشوند و پوشش بدنه آتشخور آن به درستی انجام نشود، پس از مدتی دچار زنگ زدگی می گردد و از بین می رود و علت آن این است که درجه حرارت بالا سبب از بین رفتن رنگ می شود، اما گروه تولیدی راه سبز کلبه ها با تفکر بر این موضوع اقدام جالبی انجام داده و این معضل را برطرف کرده، لطفا ً مقاله لعاب را مطالعه نمایید. مقاومت لعاب ۱۲۰۰ درجه است، حرارت ذغال ۸۰۰ درجه، ما به فکر شما هستیم. باربیکیو های استیل اگر آلیاژ استیل مورد استفاده در آن استاندارد لازم و کافی را دارا باشد و از آلیاژ هایی با سطح کیفی پایین ساخته نشده باشد، سالیان سال مهمان شما خواهند بود، اما هزینه ساخت بالایی دارد.

به وسیله باربیکیو،منقل یا همان کبابپز می توانید به راحتی در فضاهایی مانند حیاط خانه ها، ویلاها ،آلاچیق و یا بالکن منزل جهت کباب نمودن انواع کباب ها،سوسیس ،استیک ، همبرگر ویا گریل نمودن از آن استفاده نمایید. باربیکیو در زبان فارسی به منقل و کباب پز اطلاق می گردد. همچنین به گوشتی که بروی آن کباب می گردد نیز باربیکیو می گویند. امروزه انواع سس باربیکیو در فروشگاه ها موجود است که طعم دودی به مواد خوراکی میدهد.

کبابپز در محیط های باز غیر مسقف مورد استفاده قرار می گیرد. و معمولاً در باغ ها، ویلاها، پارکها و جنگل ها مشاهده می شوند. باربیکیو پارتی نوعی میهمانی است که در فضای باز و در کنار باربیکیو شکل می­گیرد. البته در زبان فارسی منقل پارتی، یا کباب پز پارتی نداریم، این نوع میهمانی از پر طرفدارترین نوع میهمانی در آمریکا و استرالیا می­باشد.در این روزگار که بیشتر مردم در آپارتمان­های کوچک زندگی می­نمایند، گذراندن ساعاتی در یک مهمانی باربیکیو بسیار دلپذیر خواهد بود.باربیکیو ها معمولا از منبع حرارتی ذغال استفاده می­کنند، اما انواع گازی و یا برقی نیز موجود می­باشد. توری گریل که مشبک است جهت طبخ انواع استیک، مرغ، ماهی، همبرگر وگوشت مورد استفاده قرار میگیرد.

در واقع بین باربیکیو و گریل هم تفاوت وجود دارد و آن تفاوت مدت زمان و همچنین دمای بکار رفته برای پخت است، گریل ها در مدت کوتاه با دمای متوسط به بالا پخت را انجام میدهند، در صورتی که باربیکیو ها در مدت طولانی تر با دمای پایین تر پخت را انجام می دهند.

در کنار شما، برای شما تولید می نماییم.

همکاران عزیز و فروشندگان محترم برای تهیه مبلمان ویلایی ، مبلمان باغی ، مبلمان فضای باز به صورت عمده، چه به صورت خام و یا رنگ شده، میتوانند با مدیر فروش در تماس باشند.

افتخار داریم که میتوانیم کالای ایرانی با کیفیت بالا، به هموطنان گرامی خود تحویل دهیم.

تهیه شده توسط گروه تولیدی راه سبز کلبه ها، استفاده با یادآوری منبع و برقراری لینک صفحه بی مانع است.

این مطالب هم شاید برای شما مفید باشد : خرید میز و صندلی آلومینیومی – راهنمای خرید مبلمان باغی – راهنمای خرید میز و صندلی رستوران – راهنمای خرید سایبان – راهنمای خرید آلاچیق – راهنمای خرید تاب ویلایی – راهنمای خرید صندلی معلق

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
فهرست