مبلمان حصیری ، میز و صندلی حصیری ، صندلی فضای باز حصیری ، مبلمان تراس

مبلمان حصیری ، میز و صندلی حصیری ، صندلی فضای باز حصیری ، مبلمان تراس

نشستن بر روی مبلمان حصیری ، میز و صندلی حصیری ، صندلی فضای باز حصیری ، مبلمان تراس پس از گذراندن یک روز کاری. سخت، لذت بخش است و نوشیدن یک لیوان چای یا قهوه لذت آنرا چند برابر می نماید. آنچه بیش از اندازه در این فضا اهمیت دارد تنوع رنگ و سلیقه شماست که آنرا دلپذیرتر می کند.

انتخاب درست مبلمان حصیری ، میز و صندلی حصیری ، صندلی فضای باز حصیری ، مبلمان تراس و تزیین فضا. با وسایل مورد علاقه، ظرف های رنگی شاد و کوسن های متعدد در کنار گل های فصلی زیبا گیرایی و آرامش شما را بیشتر می نماید.

در زمان انتخاب مبلمان حصیری در درجه نخست به راحتی و سپس به زیبایی آن توجه فرمایید.

این انتخاب های هوشمندانه استرس را از شما دور میکند و آن فضا را برای شما به دلنشین ترین فضای خانه، ویلا و باف تبدیل میکند.

مشخصات مبلمان حصیری

مبلمان حصیری گروه تولیدی راه سبز کلبه ها از اسکلت کاملاً آلومینیومی برای دوام و سبکی. هرچه بیشتر و همچنین از بهترین نوع رتن که سیزده جنس مختلف. و شامل ششصد رنگ است استفاده می نماید.

صندلی های حصیری در دو نوع طبیعی که از الیاف گیاه خیزران و مصنوعی از الیاف پلی پرو پپلین و یا پلی اتیلن است، بافته می شود. میز و صندلی حصیری

تعجب نکنید، بله تمام این الیاف به وسیله دست توانمند همکاران عزیز ما بافته می شود.

سعی نمودیم با توجه به سلیقه طراحان عزیزمان و همچنین نیاز بازار بهترین رنگ ها را از لحاظ. چرک تابی، دوام، زیبایی، فرهنگ ایرانی انتخاب نماییم.

ولی با این حال توانایی تولید رنگ مورد درخواست شما. حتی برای یک عدد صندلی را داریم. و برای شما مشتری گرامی که سرمایه اصلی این تولیدی هستید، آنرا به انجام می رسانیم.

از بین مبلمان تراس تولید شده توسط گروه تولیدی راه سبز کلبه ها شما می توانید، هرنوع میز و صندلی حصیری مورد نظر خود. را با هر کد دیگر ست و همرنگ نمایید. ما از محدودیت گذاری برای مشتری های خود بیزاریم.

صندلی رستوران ها و کافی شاپ ها به طور معمول چه در ایران و یا خارج از کشور به طور معمول حصیری هستند، علت. این امر زیبایی مضاعف برای محیط های رستورانی و همچنین راحتی نشستن مشتریان برای ساعات طولانی است.

چگونگی شستشو و نگهداری از مبلمان حصیری:

  • یک برس نرم تهیه کرده و به مقدار بسیار اندک آنرا مرطوب کنید و سپس تمام مبل را با آن تمیز کنید حتما بعدش مبلمان را با پارچه ای کاملا خشک کنید .(از برسی که ایجاد پرز و پشم میکند استفاده نکنید.)
  • با استفاده از مواد پاک کنند ملایم و الکل میتوان به راحتی مبل را کاملا شستشو داد. میز و صندلی حصیری
  • پنبه را به مقدار اندکی الکل آغشته کرده و سپس به آرامی روی لکه ها بکشید.از دیگر مواد پاک کننده. مجاز جهت شستشو مبلمان حصیری استفاده از روغن و آبلیمو میباشد.
  • از روغن مخصوص به عنوان واکس میتوان استفاده کرد و مبلمان را تمیز و درخشان کرد.
  • از آبلیمو هم جهت میکروب زدایی و از بین بردن لکه از روی مبل میتوان استفاده کرد.
  • برای دوام بیشتر سعی کنید مبلمان حصیری خود را در معرض نور مستقیم خورشید قرار ندهید، بدین. جهت میتوان میز و صندلی حصیری را در محیط مسقف و یا زیر. سایه چترهای پایه کنار قرار داد.

کوسن ها و پارچه های صندلی حصیری

پارچه هایی که برای روکش مبلمان حصیری استفاده می شود، با دوام و مقاوم هستند.

امان از  زمانی که خاک، گرد و غبا رو دوده بر آنها می نشیند، جلوه نا خوشایند و کسل کننده. ای به وجود می آورد و این اتفاقی است که حتی برای بهترین و پارچه ها نیز می افتد.

بهترین روش استفاده از ترکیب یک چهارم فنجان از یک ماده شوینده ملایم در یک لیتر آب، محلول. سبکی آماده کنید و به کمک آن و یک فرچه با اسفنج زبر، سطح روکش مبلمان را بشویید. سپس برای از بین بردن کف، از یک پارچه نمدار استفاده کرده و اجازه دهید تا در معرض هوا خشک شود. صندلی فضای باز حصیری میز و صندلی حصیری

افتخار داریم که میتوانیم کالای ایرانی با کیفیت بالا، به هموطنان گرامی خود تحویل دهیم.

تهیه شده توسط گروه تولیدی راه سبز کلبه ها، استفاده با یادآوری منبع و برقراری لینک صفحه بی مانع و است. صندلی فضای باز حصیری

فهرست