راهنمای خرید آلاچیق ، آلاچیق چوبی ، آلاچیق فلزی

برای تهیه یک آلاچیق ، آلاچیق چوبی ، آلاچیق فلزی به چه نکاتی باید توجه کنیم.؟

آلاچیق، چیست؟

آلاچیق، اقامتگاهی است که در حیاط، پشت بام، باغ و ویلا از چوب یا فلز ساخته می شود و به عنوان سرپناهی برای نشستن در فضاهای و لذت بردن به دور از حصار و دیوار مورد استفاده قرار می گیرد. این ساختار معمولاً دارای سقفی گنبدی شکل و اطرافشان باز است. این سقف سبب می شود تا شما بتوانید بدور از آفتاب و باران در هوای بهاری و تابستانی از محیط باز کمال لذت را ببرید.

چه نوع آلاچیقی مناسب محیط شماست؟

همانگونه که می دانید، آلاچیق ها در محیط باز و در معرض مستقیم نور خورشید، باران، برف و وزش باد است، بدین جهت همواره باید به استقامت و دوام سازه اصلی آن توجه خاص نمود. سازه اصلی میتواند از آهن و یا چوب استفاده شود. برای دانستن تفاوت چوب و آهن به مقاله چوب و آهن مراجعه نمایید.

برای اسکلت های فلزی از صفحه ستون جهت استحکام اسکلت بروی زمین استفاده  می گردد. بدین ترتیب که زیر ستون ها (وابسته به طرح و نقشه مورد نظر جهت اجرا) را به اندازه یک متر کنده و صفحه ستون کار می گذاریم و بتن می کنیم، سپس ستون ها را با رول بلت کار می گذاریم. دیگر نگران وزش باد تا سرعت های بالا نباشید.

برای اسکلت های فلزی از رنگ الکترواستاتیک اپوکسی استفاده می شود. اکنون می توانید مطمئن باشید در شرایط برف و باران آلاچیق شما زرهی سخت در برابر  زنگ زدگی بر تن دارد. برای اسکلت های چوبی بهتر است که از چوب ترمو استفاده شود و پوشش اپوکسی مربوط به چوب مورد استفاده قرار گیرد.

زیبایی بخش آلاچیق، شما سقف آن است که بهتر است از سطح های شیب دار استفاده گردد که برف و باران به راحتی از روی آن جمع گردد. این سطوح میتواند از ورق آهن، سفال، چوب و پلاستیک باشد.

کف آلاچیق ها می تواند از آجر، بتن، سنگ، موزایک، سرامیک، چوب، چمن مصنوعی، سنگ های رنگی و تزیینی و غیره باشد.

دیوار بلند در آلاچیق معنا ندارد، از آلاچیق اتاق نسازید. اما می توانید دیوارهای کوتاه سفارش دهید و یا اینکه از نیمکت های دور تا دور که بروی سازه سوار می شود استفاده نمایید.

برخی آلاچیق های درخواستی مشتریان دارای شیشه های سکوریت بوده اند. که بتوانند در فصل سرد هم از آن استفاده کنند. قرار دادن بخاری هیزمی و یا بخاری ایستاده نیز می تواند گرما بخش فضای شما باشد.

مبلمان های ویلایی نیز می تواند راحتی و زیبایی را برای شما به ارمغان آورد.

همکاران عزیز و فروشندگان محترم برای تهیه محصولات به صورت عمده، چه به صورت خام و یا رنگ شده، میتوانند با مدیر فروش در تماس باشند.

افتخار داریم که میتوانیم کالای ایرانی با کیفیت بالا، به هموطنان گرامی خود تحویل دهیم.

تهیه شده توسط گروه تولیدی راه سبز کلبه ها، استفاده با ذکر منبع بی مانع است.

این مطالب هم شاید برای شما مفید باشد : خرید میز و صندلی آلومینیومی – راهنمای خرید مبلمان باغی – راهنمای خرید میز و صندلی رستوران – راهنمای خرید سایبانراهنمای خرید تاب ویلایی – راهنمای خرید صندلی معلقراهنمای خرید باربیکیو

2 دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
فهرست